Tuesday 5 July 2011

KEUSAHAWANAN (DIT SEM 5)

To all DIT sem 5,

KLIK SINI

- Nota
- Contoh Rancangan Perniagaan (RP)
- Latihan, siap dgn jawapan
- Soalan Rancangan Perniagaan

Semua pelajar dikehendaki menyiapkan RP sebelum cuti hariraya
Lepas raya buat pembentangan dan gerai jualan

Ran perniagaan RP - 20%
Pembentangan RP - 10%
Gerai jualan - 10% (di kptmbp)
kuiz (2) - 10%
mid exam - 10%
final exam - 40%
jumlah - 100%

Saya berharap agar pelajar dpt memberi komitmen yg sgt baik, krn subjek ini di dalam bahasa melayu, senang untuk score A. insyaallah

3 comments:

  1. nympha tu apa? pls beri nama penuh, course and semester

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.

    ReplyDelete