Wednesday 8 June 2011

AKU DAN KPTM

KPTM adalah tempat kerjaku
13 tahun lamanya aku disini...mencari rezeki
dari aku sendiri hingga berfamili
dari tinggal di rumah sewa kini aku sudah punya rumah sendiri
dari kereta kecil ke kereta 2 biji

KPTM yang kuhargai,
di sini ku mencari rezeki
mengenali diri sendiri...mengenali teman-teman..mengenali peribadi
dari hanya seorg akademik...hingga aku pernah menjawat beberapa jawatan
yang banyak memberiku pengalaman dan pengajaran

Dalam menghitung hari akhirnya aku sedari
ku serasi dgn kerjaku kini
menjadi pendidik, lebih selesa, gembira...cabaran yang mampu kutempuhi
berada disisi teman-teman...ketawa dan menangis

Terima kasih KPTM
memberi peluang ku menyambung pelajaran
memberi aku bercuti panjang...

Syukur alhamdulilah

No comments:

Post a Comment