Sunday 19 June 2011

MY MASTER

syukur alhamdulilah...

result master aku dh dpt ....terima kasih Allah,Dr. Bi (tq for yr knowlegde, guidance and tolerancy) Dr. Syed Jamal yang awet muda, baik hati, yg paling best, sporting dan Prof Kamil yg byk memberiku kesedaran (aku agak terlewat jupe prof kamil, klu tk aku dh lama tersedar....hu hu hu, knp lah aku lambat jupe dia...aku ni mmg selalu tertinggal, last minit b4 dia berangkat ke madinah (jd profesor di universiti madinah) aku telah ditakdirkan dpt berjumpa dgn dia, dan menghayati nasihat dan kata2nya, klu boleh aku nk dgr nasihatnya setiap hari sebagai pedoman hidupku, tp tak pe you tube prof ni kan ada.

ini gambar masa kat dalam kelas MBA UiTM JB, suraya (yg cute), armuni (pengantin baru, kecik orgnya,very helpful n memahami diriku, tqvm for being such a good fren sbb aku ni kdg2 ehemmm, dia my office mate dok sebelah), aku n effa (yg paling cantik sweet cam fasha sanda)congrat krn semua berjaya dapat dean's list...profesor kita mmg baik hati dan kita telah pun buat yang terbaik...sampai tk tido malam wat assignment smpi jam 4 pagi...inilah yg dinamakan pengorbanan.

No comments:

Post a Comment